19 фебруар 2015

O ostavci i izlasku iz SDS-a i o formiranju grupe građana

25. 12. 2014. god. sam podneo ostavku na mesto predsednika inicijativnog odbora SDS Kula. U politiku sam ušao 2006. godine, pre svega jer sam želeo da utičem na kvalitet života ljudi u našoj lokalnoj sredini. Ne bežim od toga da sam i sam imao neke lične ambicije, ali ih nikada nisam stavljao na prvo mesto, tj. ispred interesa građana.

Prošle godine kada sam napustio DS i zajedno sa svojim kolegama osnovao NDS (SDS) sam verovao da će ta organizacija imati kapacitet da menja lokalno okruženje. Međutim, NIJEDNA stranka danas u Srbiji ne vodi računa o malim mestima, pogotovo ne o provincijskim naseljima kakva su Kula, Crvenka, Sivac, itd... Sve političke partije su danas centralizovane i unutar sebe nedemokratske (neke manje, neke više). A što je najgore, svaka od njih podrazumeva da njenom lideru ili njoj samoj daješ blanko podršku, pritom ne pitajući da li je strategija ispravna, kao ni šta se krije iza nje. To je za mene potpuno neprihvatljivo! Ako učestvujem u nečemu, onda jednostavno moram da znam celu priču! Pošto to nije bilo moguće, bio sam prinuđen da se povučem sa pozicije predsednika inicijativnog odbora.

28. 01. 2015. god. je Izvršni odbor SDS najzad doneo odluku o imenovanju Gojka Tešovića kao poverenika SDS u Kuli. Gojko je moj dobar prijatelj i zaista mi je drago što je ta uloga poverenika dodeljena baš njemu. Kao čovek i kao prijatelj će uvek imati moju podršku. Na kraju krajeva, u SDS-u se nalaze zaista kvalitetni i dobri ljudi. Mnogi od njih su i moji lični prijatelji. Svima njima zajedno želim puno sreće i uspeha u daljem radu.

Danas, 19. 02. 2015. god. donosim odluku o napuštanju SDS-a iz pre svega moralnih razloga. Već neko vreme radim na formiranju grupe građana. Zato i smatram da bi moj dalji ostanak u SDS-u, dok uporedo radim na tome da formiram GG bio krajnje nekorektan prema svima onima koji su doneli odluku da ostanu u stranci.
Ne žalim nijednog sekunda što sam učestvovao u NDS (SDS) priči, jer sam kroz nju upoznao mnoge zaista kvalitetne ljude. Takođe mi se pružila prilika da prvi put kroz jednu kampanju pokažem i dokažem ono što nisam uspevao kroz unutarstranačko delovanje u DS-u. Podsećanja radi, NDS Kula je na prošlogodišnjim parlamentarnim izborima ostvarila treći najbolji rezultat u kulskoj opštini. Smatram da je to rezultat rada kompletnog tima i mene samog koji smo na krajnje kvalitetan i efikasan način zajedno sproveli kampanju i došli do prihvatljivog rezultata. Hvala drugari!

Želim da svoje znanje i političko iskustvo stavim u službu svih onih koji su u našoj maloj sredini razočarani i koji trenutno nemaju kome da daju sopstveni glas ili podršku. Želim da okupim čiste i obrazovane ljude koji su spremni da preuzmu odgovornost i da svojim radom i aktivnostima unaprede život građana u našoj opštini. Verujem da je to moguće i želim da se angažujem u tom pravcu. Ovo je zapravo moj poslednji pokušaj da kroz svoje lokalno političko delovanje ostvarim nešto što može da unapredi život svih nas koji ovde živimo. U tom smislu Vas pozivam da se priključite ovoj ideji, tj. pokretu.

4 коментара: